Home

Бронювання номерів

Гарантоване заселення

Правила поведінки на території аквапарку "Затока"

 
Аквапарк «Затока»  - це місце проведення дозвілля, що передбачає екстремальні розваги. Перш ніж відвідати аквакомплекс:
     Зони розваг, встановлені на всій площі Аквапарку «Затока», при належній експлуатації не несуть ніякої небезпеки відпочивальникам і можуть бути використані для безпечного проведення дозвілля.
 
       Перед відвідуванням аквапарку всім відпочиваючим необхідно вивчити представлений звід правил і неухильно дотримуватися їх.
 

ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

 
      Пройти в аквапарк «Затока» (надалі Аквапарк) можуть лише власники вхідного квитка, купити який можна виключно в день запланованого відпочинку в закладі. Купуючи браслет, відвідувач автоматично погоджується з правилами.
 
Ціна вхідного квитка залежить від декількох параметрів: 
  • часу входу і тривалості перебування;
  • вікової категорії.
 
Дізнатися вартість квитків можна на стенді, розміщеної біля квиткових кас.
 
      Дорослі і підлітки, які досягли повноліття, проходять в Аквапарк по квитках, придбаних за повну вартість. Дитячий квиток представлений в декількох варіаціях:
  • з дітей, які не досягли 3-х річного віку, оплата за вхід не стягується;
  • діти, зріст яких менше 140 см, відвідують центр водних розваг за пільговими перепустками;
  • діти, чий зріст більш ніж 140 см, проходять в комплекс по квитках з повною вартістю.
Інвалідам 1-2 груп надається знижки -50% від повної вартості квитока 
 
Після придбання квитка, відпочивальник набуває право на:
  • користування басейнами і атракціонами, відповідними віком і зазначеним у правилах користування обмеженнях;
  • відвідування роздягальні, душа і туалету;
  • відпочинок з використанням пляжних парасольок, шезлонгів, тентів;
  • при необхідності надання термінової медичної допомоги - можливістю скористатися послугами медпункту Аквапарка.
 
При формуванні ціни на квитки також враховується вартість обов'язкової страховки.
 
     Особи, чий вік не перевищує 16 років, допускаються на територію комплексу виключно в супроводі дорослих, які несуть за них відповідальність.
 
При покиданні площі Аквапарку власником квитка, пропуск втрачає свою дію. Ще один вхід по даному квитку неможливий.
 
Керівництвом чітко встановлений часовий інтервал, протягом якого можна перебувати в межах комплексу:
  • початком перебування в аквакомплекс вважається момент перетину контрольної стійки пропуску;
  • завершенням перебування в аквапарку є перетин турнікета на виході з комплексу;
  • коли до закінчення оплаченого часу перебування залишається 20 хвилин, відвідувачі зобов'язані відвідати роздягальню, а потім покинути межі аквакомплексу.
 
     Якщо виникають непередбачені ситуації, витрати на квитки не компенсуються, а керівництво має право на свій розсуд внести зміни в тимчасові рамки відвідування парку, не ставлячи до відома клієнтів, з метою гарантії їх безпеки. До форс-мажорних причин відносяться:
  • зміна погоди;
  • поломки водойм, спусків які викликані неполадками в роботі зовнішніх комунікацій.
 
     Якщо відвідувач самостійно відмовляється від перебування в Аквапарку через зміни метеоумов або будь-яким іншим приводів, які залежать від розважального комплексу:
  • витрати на оплату входу і надані послуги не компенсуються.
  • дата відвідування не може бути перенесена;
  • пропуск не підлягає передачі в інші руки.
 
При появі фізіологічних нездужань і погіршенні самопочуття відвідувач зобов'язаний звернутися за наданням допомоги до медперсоналу Аквапарку.
 
Незалежно від приналежності до певної вікової групи, всі відпочиваючі повинні мати в наявності рушник, ванні аксесуари і косметичні засоби і бути одягнені в купальний гардероб:
  • для жінок - купальник, з обов'язковою наявністю бюстгальтера;
  • для дітей - неодмінна присутність на тілі білизни (трусики);
  • для чоловіків - плавки або шорти.
 
Правилами не передбачена відповідальність менеджменту Аквапарку за:
  • цілісність і збереження особистих предметів, одягу і цінностей, залишених в осередках зберігання або в загальнодоступних зонах без нагляду;
  • цілісність купального облачення відпочиваючих.
 
У разі втрати ключика від осередку в зоні зберігання до відвідувача будуть пред'явлені штрафні санкції в розмірі, визначеному адміністрацією.
 
Служба безпеки комплексу уповноважена обмежувати відвідування комплексу особами:
  • з ознаками вживання алкоголю або наркотичних речовин;
  • поведінкові реакції яких можуть загрожувати відпочиваючим, їх безпеки і гігієнічним нормам, прийнятим в Аквапарку.
 
Відвідування Аквапарку в складі групи можливо після попереднього обговорення заходу з керівництвом комплексу:
  • відповідальний групи набуває квитки для всіх учасників перед відвідуванням Аквапарку в той же день.
  • слід враховувати, що на кожні 10 дітей з дитячих груп зобов'язаний бути дорослий керівник, який несе відповідальність за всіх членів колективу.
 
  • перед входом в межі аквазони керівникам таких груп проводиться відповідний інструктаж.
 
Всі відпочиваючі в Аквапарку повинні неухильно дотримуватися дані правила, а також підтримувати територію відпочинку в належному по чистоті стані.
 

ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ

 
Службою безпеки Аквапарку можуть бути оглянуті особисті речі відвідувачів перед входом в комплекс. Дана процедура обов'язкова як заходи попередження терористичного акту.
 
Перед тим, як відвідати зону водних розваг, кожному з відвідувачів необхідно скористатися душем і роздягальнею. Також не слід нехтувати правилами особистої гігієни протягом всього часу відпочинку в аквакомплекс.
 
Для того щоб уникнути випадкових травм, пошкоджень, нанесення шкоди майну перед початком користування будь-якими розважальними конструкціями потрібно зняти прикраси, ремені, шпильки для зачіски, окуляри. Якщо предмети будуть загублені під час відпочинку в зоні, обрамлена межами комплексу, адміністрація відповідальності не несе.
 
Для підвищення особистої безпеки кожного відвідувача рекомендовано не надягати під час відпочинку предмети гардероба з поясом, а також кнопками та іншими елементами декору з металу.
 
Видача та користування плавальними засобами відбувається в порядку черговості в зв'язку з обмеженістю їх кількості.
 
Перед відвідуванням гірок з високим рівнем складності оціните свою фізичну форму. Зіставте бажаний вид розваг з такими обмежують параметрами, як вік, зріст, вага. Допустима вага від 50-120 кг, при парному катанні допустима різниця до 30 кг
 
Початок будь-якого руху з гірок можливо виключно за сигналом інструктора.
 
На території аквакомплексу не курять. Куріння можливо в спеціально обладнаних місцях, зазначених відповідним позначенням.
 
При нанесенні клієнтом шкоди або псування майна Аквапарку, розмір штрафу визначається адміністрацією.
 
Від відвідувачів потрібно:
  • лояльність до оточуючих
  • взаємоповага,
  • не створювати перешкод відпочинку інших людей і роботі співробітників комплексу.
 
Керівництво Аквапарку радить не відвідувати атракціони:
  • особам з гіперчутливістю шкірних покривів;
  • людям, болісно переносять перевантаження;
  • хворим з хронічними захворюваннями, здатними отримати загострення від перебування на сонці або в басейні.
 
Вкрай небажано спускатися з гірок вагітним жінкам.
 
У разі недотримання перерахованих правил або порушення спокою відпочиваючих, адміністрація може скористатися правом видалити з території комплексу порушника. Вартість квитка при цьому не компенсується. У разі виникнення спірних моментів слід звернутися до керівництва.
 

ЗАБОРОНЕНО

 
Приносити на територію Аквапарку харчові продукти, воду, будь-які напої жуйку, насіння.
 
Мати при собі скляні вироби, а також інші крихкі елементи, які при пошкодженні можуть стати джерелом осколків (виняток - сонцезахисні окуляри).
 
Бути присутнім на території аквакомплексу з будь-якою зброєю, газовими балончиками, колючими і ріжучими предметами, вибуховими речовинами, а також іншими предметами, здатними завдати шкоди оточуючим і майну Аквапарку.
 
Відвідувати аквазону з власними плавзасобами, крім дитячих засобів безпеки - нарукавників, жилетів, а також шапочок для плавання, гумових капців.
 
Проносити аудіоапаратуру, шумо виробляють предмети.
 
Відвідувати Аквапарк з домашніми вихованцями, птахами, будь-якими представниками тварин.
 
Курити в необладнаних і не призначених для цих цілей зонах.
 
Відвідувати підсобки, призначені для обслуговуючого і техперсоналу, комунікаційні центри, технічні вузли, торкатися до обладнання.
 
Здійснювати переміщення інвентарю, що належить комплексу.
 
Приходити в Аквапарк:
  • особам з різними захворюваннями і пошкодженнями шкірних покривів (дерматологічні хвороби, відкриті рани, нагноєння), з перев'язочним матеріалом на тілі;
  • особам, які страждають інфекційної формою хвороб, що становлять загрозу здоров'ю інших відпочиваючих.
 
Відвідувати територію комплексу особам в нетверезому стані, а також проносити наркотики і алкоголь.
 
Спускатися з гірки, орієнтованої на використання іншої віковою категорією осіб.
 
Експлуатувати як санвузла водойми та інші зони парку, не призначені для справляння потреб.
 
Знаходження дітей без нагляду супроводжуючого.
 
Плавати з незібраними волоссям.
 
Здійснювати пробіжки по краю басейнів, зістрибувати з бортиків, використовувати для бігу сходові прольоти, занурювати в воду іншої людини і утримувати в такому положенні.
 
Використовувати косметичні засоби для шкіри перед тим, як відвідати атракціон. У разі нанесення на шкіру крему, змийте його перед походом на спуск.
 
НА ГIРКАХ ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ
 
Кататися, не знімаючи окуляри, що захищають від сонця.
 
Здійснювати спуск особам, які перебувають у нетверезому стані.
 
Порушувати правила відвідування конкретних атракціонів, спускаючись без плавзасобів, або перш ніж прозвучала команда інструктора.
 
Скорочувати або збільшувати запропонований часовий інтервал між спусками.
 
Використовувати додаткове прискорення при спуску.
 
Змінювати позу тіла, зазначену інструктором для спуску, вставати на гірці, утримуватися за краю жолоба, створювати перешкоди руху за допомогою кінцівок.
 
Використовувати для плавання і пірнання басейни під горою.
 
Порушувати черговість спуску, брати на руки іншої людини, спускатися удвох, якщо це суперечить інструкціям.
 
Використовувати для спуску непрацюючі з різних причин гірки.
 
Порушувати спокій відвідувачів і співробітників аквакомплексу.
 
У разі неадекватної поведінки відпочиваючих, виявлення факту зловживання алкоголем або наркотиками, ігнорування зауважень і прохань, керівництво комплексу може прийняти рішення про видалення користувача за межі території та відмову в можливості подальшого відвідування закладу.
 
Всі травми, і майнову шкоду, отримані відпочиваючими під час відвідування Аквапарку внаслідок порушення даних правил, знаходяться поза зоною відповідальності адміністрації.
 
З повагою, адміністрація аквапарку «Затока»

Правила розміщення гостей в готелі

 СЛУЖБА ПРИЙОМУ І РОЗМІЩЕННЯ
1. УМОВИ ПОСЕЛЕННЯ.
• Режим роботи готелю - цілодобовий.
• При поселенні Гість надає адміністратору Служби прийому та розміщення документ, що засвідчує його особу (паспорт або інше посвідчення особи) і заповнює реєстраційну форму. Гість повинен внести 100% передоплату за весь період проживання в готелі.
2. УМОВИ БРОНЮВАННЯ. 
• Бронювання номера в готелі здійснюється шляхом направлення заявки до відділу бронювання готелю за допомогою поштового, телефонного та іншого зв'язку.
• При гарантованому бронюванні проводиться 100% передоплата вартості номера за весь період проживання або 100% передоплата за першу добу проживання з наступною оплатою при заїзді неоплаченого терміну проживання.
• У випадку, якщо Гість при гарантованому бронюванні з 100% передоплатою за 1 добу проживання, не скористався послугою проживання в зазначений день заїзду і не скасував бронювання за 30 днів до передбачуваного дня заїзду, передоплата за 1 добу проживання не підлягає поверненню. Дане бронювання переходить у статус Негарантованого і анулюється, якщо від Гостя не надійшла інформація про підтвердження даного бронювання. 
• У випадку якщо Гість при гарантованому бронюванні з 100% передоплатою за весь термін проживання не скористався послугою проживання в зазначений день заїзду і не скасував бронювання за 30 днів до передбачуваного дня заїзду, передоплата за всю добу проживання не підлягає поверненню. Дане бронювання не анулюється до надходження письмової відмови Гостя від бронювання. При відсутності письмової відмови від бронювання і послуги проживання Гостя протягом оплаченого строку, плата за кожну добу послуги проживання Гостя поверненню не підлягає.
• При негарантованому бронюванні (без попередньої оплати), якщо Гостем не вказано час приїзду, заявка може бути анульована в 14.00 дати заїзду за місцевим часом.
3. ПОРЯДОК ОПЛАТИ ПОСЛУГ, що надаються готелем 
• Оплата за проживання та послуги, що надаються готелем, здійснюється за цінами, встановленими Прейскурантом, затвердженим Генеральним директором готелю.
• Оплата за проживання стягується відповідно до встановленого часом поселення з 14:00 поточної доби і розрахункової години - 11:00 наступної доби за місцевим часом.
• Пряме поселення (без попереднього бронювання номера).
o Поселення з 14:00 до 24:00 - оплачується 100% від добової вартості номера.
o Поселення з 00:00 до 6:00 - оплачується 100% від добової вартості номера (сніданок включений).
o Поселення з 6:00 до 14:00 встановленого часу поселення - оплачується 50% від добової вартості номера (сніданок включений).
• Існують правила додаткової оплати за проживання при ранньому заїзді і пізньому виїзді: 
o гарантований (оплачуваний) ранній заїзд - заїзд з 6:00 до 14:00 встановленого часу поселення - оплачується 50% від добової вартості номера (сніданок включений).
o гарантований (оплачуваний) ранній заїзд - заїзд з 00:00 до 6:00 - оплачується 100% добової вартості номера (сніданок включений).
o негарантований ранній заїзд (за наявності вільних номерів) з 8:00 до 14:00 встановленого часу поселення - без додаткової оплати (сніданок НЕ включено). Оплата береться за добу, починаючи з 14:00 дня заїзду.
o пізній виїзд - виїзд після 12:00 встановленого розрахункового часу.
 з 12:01 до 18:00 - за умови проживання за пакетом «Економ». Оплата 50% від добової вартості номера.
 з 12:01 до 18:00 - за умови проживання за пакетом «Напівпансіон». Оплата за тарифом 50% від вартості номера за пакетом «Напівпансіон» (включений ОБІД). 
 З 20:01 і далі, не пізніше 12:00 наступної доби - оплата 100% добової вартості номера (включено харчування за тарифами «Полу-пансіон»).
• При необхідності продовження проживання в готелі, Гість зобов'язаний звернутися до адміністратора Служби прийому та розміщення. При підтвердженні адміністратором наявності вільних місць в готелі, термін проживання може бути продовжений.
• Гість має право виселитися з готелю раніше терміну, зазначеного в «Картці реєстрації» гостя. Про дострокове виселення з готелю гість зобов'язаний повідомити адміністратора Служби прийому та розміщення, як мінімум за 24 години до передбачуваної дати виїзду. В цьому випадку стягується штраф за добу і в повній мірі повертається сплачена сума за непрожитих період. Якщо гість повідомляє про своє виселення з готелю в день від'їзду або менш, ніж за 24 години до дати виїзду, в такому випадку з гостя стягується штраф у розмірі всієї доби вартості номера, сума оплати за наступні непрожиті дні. 
• Додаткові послуги надаються Гостям за окрему плату. Інформація про перелік і вартість Додаткових послуг надається Службою прийому та розміщення, а також знаходиться в кожному номері в «папці гостя».
• Дітям до 3 років в готелі надається безкоштовне проживання в номері з батьками без надання харчування, додаткового місця. 
• При можливості, готель може запропонувати додаткове місце в вигляді вертольота або дитячого ліжечка за додаткову плату відповідно до діючого прейскуранта. Харчування надається при оплаті батьками додаткового місця для дитини. Для дорослого гостя додаткове місце також оплачується відповідно до прейскуранта, затвердженого генеральним директором готелю. 
• Готель надає Гостям без додаткової плати наступні види послуг:
o виклик швидкої допомоги; 
o користування медичною аптечкою;
o доставка в номер кореспонденції, що надійшла на ім'я Гостя;
o wakeup call до певного часу; 
o виклик таксі;
o інформація про розклад поїздів та літаків; 
o відвідування Аквапарку.
o щоденне легке прибирання 
• Зміна постільної білизни і рушників проводиться раз на три дні. 
• При виїзді з готелю Гість виробляє остаточний розрахунок за надані послуги, включаючи додаткові послуги, в тому числі міські, міжміські та міжнародні телефонні переговори, за винятком дзвінків всередині готелю і здає ключ від номера адміністратору рецепції.
4. УМОВИ РОЗМІЩЕННЯ В ГОТЕЛІ ПОЗА ЧЕРГИ 
Поза чергою, при наявності вільних номерів, в готелі розміщуються: 
• Герої України і Радянського Союзу, повні кавалери ордена слави; 
• Учасники Великої Вітчизняної війни;
• Інваліди першої, другої і третьої груп та особи, які їх супроводжують.
• Вагітні жінки і жінки з дітьми до 6 років.
5. У ОБОВ'ЯЗКИ ГОСТЯ ВХОДИТЬ: 
• У разі втрати або пошкодження майна готелю відшкодувати збиток в порядку, передбаченому чинним законодавством. Розмір шкоди визначається за цінами згідно із затвердженим Генеральним директором прейскурантом.
• Дотримуватись чистоти і порядку; 
• Дотримуватися тиші; 
• Дотримуватися правил пожежної безпеки; 
• Залишаючи номер закрити водозабірні крани, вікна, вимкнути світло та інші електроприлади;
• Перебуваючи на території Аквапарку і Ігрового простору, завжди мати при собі браслет гостя і пред'являти її на вимогу адміністрації. 
• Після закінчення оплаченого строку проживання - звільнити номер. 
6. В ГОТЕЛІ НЕ ДОЗВОЛЯЄТЬСЯ 
• Залишати в номері сторонніх осіб в свою відсутність;
• Передавати стороннім особам ключ від номера, «браслет»;
• Приймати гостей в номері після 22:00; 
• Допускати проживання в номерах осіб, які не зареєстровані на рецепції;
• Проживати в номері з тваринами і птахами.
• Зберігати в номері громіздкі речі (ящики, коробки розміром більше 50X50 см повинні зберігатися в камері зберігання готелю з метою забезпечення зручності проведення прибирання номера, а також особистої безпеки Гостей), вибухові, токсичні матеріали, зброю. Цінні речі, повинні зберігатися в сейфі.
• Користуватися нагрівальними приладами, за винятком приладів, встановлених в номері.
• Переставляти і пересувати меблі без узгодження з адміністрацією готелю. 
• Палити в номерах.
• Порушувати спокій інших Гостей, створюючи шум.
• Відкрито носити будь-які види цивільного, службового, бойової зброї, наявного у гостей готелю, в тому числі при виконанні ними службових обов'язків, а також спеціальних засобів спорядження.
7. ОБОВ'ЯЗКИ ГОТЕЛЮ 
• Забезпечувати заявлену готелем якість послуг, що надаються.
• Надавати повну інформацію про послуги, що надаються готелем, форму та порядок їх оплати, розміщувати інформацію в номері в «папці гостя» і в Службі прийому і розміщення готелю.
• Надати на першу вимогу Гостя «Книгу відгуків і пропозицій», яка знаходиться в Службі прийому і розміщення готелю.
• Негайно розглядати вимоги і скарги Гостей.
8. ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ ПРО УМОВИ ПРОЖИВАННЯ 
• Готель має право відмовити Гостю в подальшому проживанні в готелі в разі порушення цих Правил або недотримання їх в минулому, а так само несвоєчасної оплати послуг готелю 
• При відсутності Гостя в номері по закінченню терміну перебування Гостя в готелі з 12:00 поточної доби до 14:00 (якщо проживання попередньо не буде продовжено і не оплачено), адміністрація готелю має право створити комісію і зробити опис майна, що знаходиться в номері відсутнього Гостя і звільнити номер. Матеріальні цінності у вигляді грошових коштів, дорогоцінних металів, цінних документів, адміністрація поміщає на безкоштовне зберігання в сейфовому осередку чи в «Камері забутих і знайдених речей».
• Порядок і правила зберігання та отримання майна з «Камери забутих і знайдених речей», затверджений Генеральним директором готелю і знаходиться в Службі прийому і розміщення.
• Адміністрація готелю не несе відповідальності за цінні речі, які не здані на зберігання в сейфовий осередок, розташований в Службі прийому і розміщення (або не залишені в міні-сейфі номера).
• Гість, який знайшов пропажу, нестачу або пошкодження своїх речей, зобов'язаний без зволікання заявити про це адміністратору Служби прийому та розміщення. В іншому випадку, готель звільняється від відповідальності за межі не схоронність речей.
• У разі виявлення забутих речей готель негайно повідомляє про це власника речей, якщо власник відомий. Готель зберігає забуту Гостем в готелі річ протягом 3 місяців. Цінні речі, великі суми грошей зберігаються до 1 року.
• Гість бере до відома і не заперечує проти факту використання в приміщеннях готелю (за винятком номерів і туалетних кабін) систем відеоспостереження. 
• При вирішенні конфліктних ситуацій Гість і готель мають право скористатися Законами України "Про захист прав споживачів", "Про туризм", "Про підприємництво", а також Правилами користування готелями та надання готельних послуг в Україні. 
 
С уважением, администрация аквапарка «Затока»

Що про нас говорять?

чарівне місце, де ви можете залишити повсякденні турботи і зануритися у світ незабутніх відчуттів!

 ★
Лучший отдых, который только может быть в аквапарке Затока! Отдохнули всей семьёй на ура еще и взяли абонементы на неделю за 1000 грн. Ребёнок катался с нами абсолютно на всех горках (11 лет). Ходили почти каждый день и за неделю не накатались) Ребята, оставляйте плохое настроение дома, выполняйте все инструкции по безопасности и будет вам счастье. Мы отлично провели отдых и обязательно вернемся к вам еще раз!

Владислав Кернеченко

Местный эксперт 

Сергій Овчаренко

Отель просто шикарный!! Номер очень красивый и плюс шикарный вид на аквапарк с терассы! Уборка каждый день, в номере всё есть необходимое. В ресторане кормят вкусно, а утром на завтрак шведский стол разнообразный. По приезду думали, что развлекать себя будем сами, а тут и йога, аквааэробика, горки, лиман, море, а на выходных развлекательная программа ну и множество горок конечно же) Получили массу удовольствия! Спасибо Вам большое)

Ann Savchenko

 ★
Кроме самих горок для детей и взрослых есть масса разлечений! 2 поля для футбола и воллейбола, отдельный выход к лиману, даже порыбачить можно!) О всех подробностях не знал и был приятно удивлен. На горках никаких очередей даже в выходной день! Детских горок правда не очень много, но помимо них развлечений достаточно и плюс аниматор, который постоянно развлекает детей!

Yuriy Mishenko

 ★
One of the best hotels with aquapark in Ukraine. Recently friends and I were rested here and were pleasantly surprised. Slides are cool, in restaurants is a good service, delicious food and especially desserts! The hotel staff is courteous and always ready to help. We had a great time and really enjoyed it)))

Andrew Nelson

Наші новини

6.08.2020

2.08.2020

30.07.2020

Всі новини